10. mars 2011

På hotellrommet!

Som dere vet, er jeg i Oslo nå. Eller rettere sagt - jeg, Maiken og pappa!
Jeg sitter på hotellrommet å blogger (som dere sikkert skjønte ut i fra overskriften), med Maiken rett ved siden av. Hun ligger i senga å kikker på tv'n.
I dag har vært en utrolig spennende dag; men jeg har bestemt meg for at jeg ikke skal fortelle noe i dag, men heller vente til torsdag eller fredag. For da kommer jo bildene også. (ikke det at det er en kjempestor hemmelighet det jeg skal fortelle, med syns det passet bedre å fortelle det senere..)
Meg jeg har bare en ting å si om konserten i kveld. HELT SYKT BRA!!! ELSKER TAYLOR!

- Hva syns du om Taylor Swift ?

Hotellet vi ligger på. Faktisk er det det samme hoteller jeg lå på da jeg var i Oslo i forbindelese med MGPjr som jeg var med på :) Husker alt ved dette hotellet, alt det vi gjorde der!


Taylor Swift i Norge - helt utrolig!!


4 kommentarer:

Anonym sa...

Heldig gris du ;o
God konsert da! :D

Maiken JD sa...

driiit artiiii! <3333 SICK :-DD
synsyyyyykt artig me dæ JM <33 og rå bra konsert me taylor ;***

ælskedææ syktt! <33

Anonym sa...

tenk at det va en topp leser som fikk spis middag at med Taylor Swift! hun var heldig hun!

Astrid - Taylor Swift Norge sa...

Begynner å bli en stund siden dette nå, håper ikke det er altfor lenge til Taylor kommer tilbake til Norge! Håper virkelig jeg får se henne igjen snart :-)