7. mars 2011

Twilight!

Er det noe jeg er helt hekta på en det Twilight..
Jeg bare elsker, elsker filmene.. Jeg syns også skuespillerne som spiller er utrolig flinke, og passer veldig til å være rollene.
Men for å være helt ærlig; liker jeg bøkerne best.
Jeg er ferdig med Evighetens Kyss, og straks ferdig med Under En Ny Måne.
Men nå i helgen var jeg på Oppdal, og da fikk jeg kjøpt to nye Twilight-bøker. De heter Formørkelsen og Ved Daggry. Gleder meg utrolig mye til å begynne å lese de!
Faktisk, så er det en bok til i denne Twilight-serien. Er ikke helt sikker på hva den heter, men den var på Oppdal, men jeg tenkte å vente med å kjøpe den!
Er det noen bøker jeg vil anbefale - er det helt klart Twilight...







I Love, love, love Twilight!

2 kommentarer:

Maiken JD sa...

Ah, der e vi to søtami !!! TWILIGHT e rett å slett dritt braaa;)) <333 iluu - glede mæ te onsdagen ;DDD

Lisa Winsjansen Restad sa...

Maiken:
Aha, Twilight e best!
Å, fy flate i pakkistan korr æ glæde mæ t turen <3 Blir sykelig artig :)
JM <3

- Lisa WR