30. aug. 2010

Siste Våberg-helga :(

Heija <3

Som sagt så hadde mamma tatt et par bilder fra piratfesten vi hadde i helga på Våberg! Det var utrolig morsomt, men desverre ble ikke været så veldig fint, så det ble ikke som andre piratfester. Men om kvelden var de fleste ungene samlet oppi hytta og snakket og sånt der! Så det var jo ganske gøy :D
Det det som er så sjukt dumt er at det var siste helga vi skulle være der.. Kanskje jeg skal dit med pappa i helga, men det er ikke sikkert.. Det er jo så morsomt der, og tenke på at det nesten er et år til neste gang vi skal oppover igjen, det er så dumt at jeg har ikke ord for det. Som dere vet så er jeg ikke så glad i vinteren, og vi skal jo på Oppdal mange ganger i vinter, og det er jo noe jeg gleder meg veldig til.. NOT, jeg kjenner jo nesten ingen på Oppdal, så det er så lite sosialt der. Det er derfor jeg ELSKER Våberg. Og alle vennen jeg har der, de er så supre <3 GLA I DOKKER <3

- Har du camping ?
- Hvor drar du på camping ?


Klemzz Lisa <3



Ingen kommentarer: