23. aug. 2010

Annbefaling Avène Crème

Heija <3

Nå har jeg ikke stort annet å blogge om, så tenkte jeg bare kunne ta en liten annbefaling...
Annbefalingen er av en ansikts-krem. Jeg syns virkelig den er den beste ansikts-kremmen jeg noen gang har prøvd!

HVA ER BRA MED KREMMEN ?

Jeg synes virkelig alt med kremmen er bra!
Og nå har jeg jo nettopp vært i syden, og ble ganske tørr. Jeg prøvde med Aloe Vera, men den svidde som bare rakker'n... Og den kremmen funket helt perfekt da!
For meg som blir ganske fort tørr, funker den kjempebra!
Den er kjøpt på apoteket, og koster vel rundt 199 ???
Det er i vertfall et tips for dere som trenger en fantastisk ansikts-krem!!!

- Hva syns du om annbefalingen ?

Klemzz Lisa <3

PS: Jeg skal jo på Leirskole i morgen, og drar ganske tidlig!
Så jeg kan desverre ikke blogge noe på den tiden.




Ingen kommentarer: