24. aug. 2010

Drar på Leriskole, kom nå da Maaaaalin!!!!

Heija <3

Da må jeg bare være veldig kjapp... Malin kommer snart og vi har med oss ganske mange bagger!!!
Vi drar jo på leirskole nå, og jeg gleder meg veldig!
Det er et par timer med buss dit vi skal, men jeg skal jo sitte med Malin, og da blir det jo ikke no'kjedlig... Vi har det alltid gøy sammen, som dere har skjønt :D
En ting, jeg var på OBS i går for å kjøpe meg støvler, siden at de vanlige (ganske mye finere enn de jeg kjøpte meg i går) var på Våberg, da ble det mørkegrønne korte støvler :S Jaja, glad jeg bare skal bruke de en gang... Btw, så møtte jeg faktisk Line der også. Det var veldig gøy å møte igjen henne <3 Jeg har savnet henne så mye i ferien, har nesten ikke vært sammen noe!!!
Meeeeeeen, nå må jeg stikke...
- En ting til, mulig jeg kanskje har sagt det- men det blir ikke noe blogging denne uka her. Regner med jeg er tilbake på blogging søndagskveld eller mandagen!

- Snakkeeeeeeeesssss

Klemzz Lisa <3


Bilde med håndballen nedenfor, er bare til teng at jeg faktisk har med håndballen.. Hhihi, elsker håndball <33



Ingen kommentarer: