3. aug. 2010

Rødrutete skjorte-shopping

Heija <3

Da vi var i Kristiansand i forige uke, så var jeg og mamma på shopping.
Vi var inn på KID eller noe sånt. Og jeg hadde på meg en rød-rutete skjorte...
Hihi, dere sjønner vel ikke hva jeg skal frem til ?
Joo, for da vi kom inn i butikken, da så jeg en fin rød kopp me prikker på, og jeg viste den til mamma. Jeg holdte den opp, ved siden av meg.
Vi begynte å flire veldig. For jo mer vi kikket oss rundt, jo mer fant vi som var likt det jeg hadde på meg.
Og jeg tror vi brukte mer tid på å ta bilder og le, enn vi brukte på shopping.
Vi fant MASSE, og vi tok masse bilder :D
Haha, dere sjønner vel ikke hva som er så gøy med det. Men det blir bedre når dere får se bildene xD
Sånn går det når mor og datter er på shopping :P

- Bruker du og mamma'n din å ha det gøy på shopping ? hihi

Klemzz Lisa <3




1 kommentar:

Anonym sa...

haha, så kult! : )

- Lise