30. aug. 2010

BILDER FRA LEIRSKOLEN

Heija <3

For noe dritt altså, SOORRY, men nå er jeg ganske så irritert på denne pc'n. Jeg hadde skrevet DET lange innlegge om alt det morsomme vi har gjort på leirskolen. Men så typisk, så klikker da denne "SÅKALDTE" pc'en. Alt jeg har gjort i picasa og blogspot er GONE, neida.. Nå overdriver jeg ganske!!! Men da gidder jeg ikke å skrive noe mer. Legger ut noen bilder fra leirskolen :-D
Hvis dere lurer på hva jeg gjorde meg picasa, så tenkte jeg bare å si at jeg holder på å lage ny header og design. Jeg gleder meg veldig til det kommer inn på bloggen, men det kan ta sin tid å gjøre alt på nytt igjen da <333 Men det kommer!!!
Men bare så det er sagt, DETTE HAR VÆRT EN SUPERFIN OG BRA OPPLEVELSE :DDD

- Hva har du gjort i denne uka ?

Klemzz Lisa <3








Ingen kommentarer: