21. aug. 2010

Dagens outfit og pakking til leirskolen

Heija <3

Da har jeg pakket til leirskolen i hele dag. Skal jo til ?? ,,, vet fatisk ikke helt hvor vi skal jeg ? I vertfall, så tror jeg egentlig jeg har med meg alt for mye, men bedre å ha med for mye enn for lite. -hah!
Fiskestanga er med og greier...
Jeg tror det kommer til å bli sjukt gøy, å dra ut på båttur sammen med klassen min, og spise god mat sammen med de, sitte om kveldene og snakke og spille spill. Jeg gleder meg utrolig mye! Og det tror jeg alle sammen gjør.
Vi skal vel være der i 4 dager eller noe sånt?
Så nå er mamma på butikken og kjøper inn no'små ting som mangler, så er jeg snart i boks med pakkinga...
Og etterpå kommer Maiken L bortover en tur <3

Meeeeeen, skal ikke snakke så mye mer nå. Tenkte jeg bare skulle legge ut dagens outfit og kun èn av beggene jeg har pakket... Hihi, er som sagt ikke helt ferdig å pakke enda. Men fiskestanga er med...

- Har du vært på leirskole før ?
- Hva syns du om dagens outfit ?


Klemzz Lisa <3



Ingen kommentarer: