30. aug. 2010

Beautiful Blogger Award

Heija <3
Ah, dette har vært en veldig fin uke. Og jeg vet jeg ikke har blogget om noe av det, så jeg kan vel bare si at det kommer bilder og blogging fra leirskolen i kveld...
Og i helga var det jo Piratfest på Våberg, men jeg tror faktisk ikke jeg tok noen bilder fra helga. Veldig dumt, siden at det var super morsomt!!!
Men, hele poenget med dette innlegge... Da jeg var inn på Celine sin blogg: www.celineshelgemo.blogg.no. så jeg at jeg har blitt nominert til Beautiful Blogger Award av Celine... TUSEN TAKK FOR AT DU NOMINERTE MEG <333
Det jeg må gjøre først er å legge inn et bilde av Beautiful Blogger Award`s logo/bilde. Akkuratt som Celine, så vet jeg ikke så mye om dette, så jeg skriver vel på en måte det samme som Celine.. Hhihi-
Om man får denne utmerkelsen så skal man:

- Kopiere bilde for å vise at man har fått den
- Takke og linke til den bloggeren som man har fått den av
- Nominere 7 andre
- Fortelle 7 fakta om deg selv

De 7 jeg nominerer er :

www.malina0.blogg.no
www.minimaikeen.blogg.no
www.kamillark.blogg.no
www.vildeeaunee.blogg.no
www.milkshake0.blogg.no
www.mayapuzzz.blogg.no
www.elinejohanne.blogg.no

7 fakta om meg:

- Jeg ELSKER å synge
- Jeg har aldri hatt kjæreste
- Jeg digger å se på Gossip Girl
- Jeg er veldig pratsom, av og til litt for pratsom!!!
- Jeg hater vinteren(av og til)
- Miley er mitt store forbilde
- Jeg har verdens beste venner <3



- Hva syns du om dette ?

Klemzz Lisa <3

Ingen kommentarer: