27. mai 2011

Til byen med bestejenta

I dag skal jeg møte igjen verdens fineste og beste Line. Vi skal en tur til byen og spise litt der - kommer til å bli koselig!
Jeg vet ikke om jeg gidder å ta med kameraet. Det er jo så stort å gå rundt å drasse på...
Litt info om konserten nedenfor foresten.. ;-)
PS: bloggen har bursdag i morgen. Tenk, jeg har hatt denne bloggen i 2 år :o sick!

- Kommer du på konserten ?












(Ble litt uklart bilde, men men..) Jeg skal ha konsert i morgen, rett etter Torstein. Konserten er i Tordenskjoldparken i Trondheim, og konserten starter 12.00. Tordenskjoldparken er rett ovenfor Mercursenteret, rett ved Vår Frues Kirke. Håper sånn at dere kan komme å se på. Hadde vært så utrolig morsomt ;-)




Jeg skal ha konsert i ca 30 min. Og skal synge 7 eller 8 sanger. Har også premiere på en helt ny sang. "Sommer e herlig". Skal synge 5 eller 6 egne sanger og 2 coverlåter (1 Miley Cyrus "When I look at you" og 1 Taylor Swift "Haunted").

Ingen kommentarer: