21. mai 2011

Pictures from the best birthday-party - del 1

For en fantastisk bursdagsfeiring jeg har hatt. Malin, Guro, May Tove, Maiken L og Natalie og jeg var de som var på bursdagen. (Dette er min bursdagsfeiring - for de som lurte)
Vi spiste taco, godteri, masse god drikke, smoothie og masse mer. Og det som var supergøy og veldig skummelt var filmen vi så: Paranormal Activity. Har sett den 2 ganger; en i går og en i morges. Ble like mye hyling begge gangene!
Ble vel litt sent i går kveld også... :)

- Syns om bildene ?



Fikk du ikke litt mer i lefsa da, May Tove ? Haha, søta!






Linseelus May Tove og Malin bak der!








Denne sto på for full guffe hele hele hele kvelden. Stakkar naboer!


Flasketuten peker på - og jeg måtte gå utenfor huset, med vinduet åpen slik at jeg kunne synge All Of The lights med full hals.















Og så måtte vi lage smoothie!



Mmmmm!...

2 kommentarer:

ingvild fra Ørland sa...

Hei Lisa<3
fine bilder<3 det e itj så læng igjæn te bursdagen din søta!<3
klemzzzz

Maiken JD sa...

the worlds best girl birthday ever !!! <3333 ILUU ;*
hadd d dritt arti ;DDD