1. mai 2011

Bilder fra bursdagen - del 1

For en fantastisk bra bursdag!
Har ikke hatt det så morsomt på lenge - og det som gjorde det perfekt, var jo at alle de beste folka var der.
Tok masse masse masse bilder, derfor deler jeg opp bildene i 2, eller 3 innlegg.
Kanskje det andre innlegget kommer i morgen, kommer an på.

Men her kommer i allefall de første bildene jeg tok :)

- Hva syns du om bildene ?



Dette var det May Tove hadde på seg. Dette bilde ble altså tatt før bursdagen!




Dette var det jeg hadde på meg.


Alle sammen samlet rund bordet. Mangler bare guttene, men de kom litt senere på kvelden.




Sjekke meg og Hannah da! hahaha







Anniken og Malin-jentan min ;-*




Anniken og meg! :)










YEY!




Malin prøver rockering. En sånn "hard" rockering.




Malin og bursdagsjenta - Ingrid!




Jeg skulle prøve jeg og...












Alle sammen. Og takk til Arvid som tok dette bildet.







1 kommentar:

Anonym sa...

Helt enig!<3 Noe av det beste som har skjedd det her året! Beste musikken, beste jentan - kan ikke gå gæli;*