2. mai 2011

I Just Love This!

Heei folkens, gjett hvem som er oppe ? Jeg klarte så vidt å få med meg bena ut av senga, men det var bare så vidt!
Siden jeg har så godt tid nå, før jeg skal på skolen og alt det der, så tenkte jeg bare å ta en kjapp liten anbefaling. Jeg har nemlig sjekket ut to nye produkter fra Garnier.
Det er to "rull-on"-produkter (ja, vi sier det heter det).

- Har du prøvd disse produktene ?




Denne er for å bruke på røde punkter. "Vannet" inni er veldig sterkt, noe som får de røde punktene til å forsvinne kjappere. Alt du trenger å gjøre er å rulle på denne på. Funker utrolig bra, og jeg bruker den hver morgen og hver kveld - da gir den veldig bra effekt (om du bruker den ofte)





Dette er også en rull-on. Denne er en blanding av "eyecare" og concealer. Concealeren er for å fjerne ringer under øyene. Jeg prøvde denne, og syns den er fantastisk!

Det vistes ikke så godt på dette bildet, men men!








Begge produktene er superbrae, og jeg gir begge en sekser. ELSK!

Ingen kommentarer: