3. mai 2011

Summer weather

Som jeg elsker sommer. Det er vel ikke helt sommer enda, men det nærmer seg meg stormskritt - noe jeg liker!
Gidder ikke å bable i vei om alt og ingenting akkurat nå, så bare slenger med et par bilder fra i går.

- Liker du sommer ?



Selv om håndballsesongen egentlig er ferdig, driver enda jeg og Malin og spiller ;-)



Wihuu!




Trampolina er også en del av sommeren! ELSK!


Jah.. Jeg følger vel ikke alltid med når Malin blitser i vei. Vel, kan vel ikke alltid kikke, fordi når jeg først har gitt kameraet til Malin - daaaa braker det løs med bilder. Haha!


Ikke speilbilde, men lampebilde! JUHU!

4 kommentarer:

Anonym sa...

kæm like ikke sommer? selvfølig liker jeg sommer<3
Navn: ingvild fra Ørland. har du det bra Lisa? <3

Lisa Winsjansen Restad sa...

Ingvild:

Hehe, ja, du har rett i det!
Jeg har det kjempebra :) Håper alt går bra med deg og<3

- Lisa WR

Anonym sa...

ja det går med meg. foresten jeg har gåttt nynnet på koffer ikke 3 i hele dag får den ikke ut av hode siden det er så bra<3 du e så snill Lisa<3
navn: ingvild fra Ørland

ragnhild fredrikke skjelbred sa...

søøte bilder!