10. mai 2011

Outfit and summerfeeling

For en fantastisk dag!!

Etter skolen øvde jeg litt, før Maiken kom og vi gikk til Vebjørn. Der møtte vi må mange andre fra klassen, så vi bestemte oss for å ha vannkrig. Jauda - det gikk fint det, bortsett fra at jeg ble dynga blaut - alle sammen hadde visst bestemt seg for å ta meg, og de sto på hvert sitt hjørne med bøtta klar. Og jeg sprang som en galing fra hjørne til hjørne. Smart!

Men før jeg ble søkkbløt, fikk jeg tatt noen bilder. Herlig å gå på skolen med bare shorts og singlett. DIGG!



Ja! Og så fikk jeg sommerkjolen min som jeg har bestilt i HM-katalogen i dag. Syns den er kjempefin og sommerlig. Kan legge ut bilder av den senere.




- Har du hatt vannkrig i år ?





T-skjorte - H&M, singlett (med tall) - Bik Bok, shorts - Bik Bok, armbånd - Kappahl (eller hvordan der skriver), ringer - Cubus og Morris.






Ha ha ha, værste bilde!



Wiihu





Ja, og så prøver vi å være litt seriøs og smile...











.... men det klarer vi ikke.






Enda mer seriøs, du!










JEY, seeeee de blåe skyene.. ELSK!

SORRY, dette innlegget ble litt rart.. Alle setningene og bildene kom så langt i fra hverandre - men men!



1 kommentar:

Anonym sa...

Har også hatt vannkrig i år.

På skolen....

-christina