12. sep. 2009


Lørdag 5. september 2009. MIN STORE DAG! :)
I kveld er DEN STORE DAGEN! Jeg gleder meg syyyykt mye!!! Jeg håper dere synes sangen min er fin, og derfor stemmer så masse dere rekker på meg. Jeg lover å gjøre mitt beste for å vise frem MELHUS!

Onsdag:
Dagen begynte med at jeg og pappa gikk på Egon for å spise frokost. Der nede møtte vi 2 av finalistene, Martine og Mystery, og vi tulla litt med de. Så spiste jeg frokost, og masse vannmelon. Jeg elsker vannmelon!
Jeg hadde ikke prøver før klokka fem, så jeg og Martine satt ved PCen først. Jeg skrev ferdig en sang som jeg har jobbet med i noen uker. Den låta jeg fremfører i finalen har jeg derimot jobbet med mye lenger, ett og et halvt år! Det er fordi den måtte være helt perfekt.
Etter at vi satt på dataen ble vi med Mystery på rommet og tulla litt. Så dro vi til Oslo City for å handle, og sammen med Mystery kjøpte jeg gave til Martine, fordi hun hadde bursdag. Det var veldig artig å være på shopping med Mystery. De hang som noen slips etter meg i butikkene og ropte "vent litt", sånn typisk som mannfolk gjør på slep etter damene på shopping. Men da vi kom tilbake til hotellet skjønte Martine at vi hadde kjøpt gave til henne, for hun så den!
Dagen i dag har vært kjempespennende, det var veldig kult å endelig gå på scenen! Det var kjempestort, med masse fine lys. Helt supert! Så skal jeg dra og spise, og så blir det feiring av Martine med Mystery på hotellet.
Jeg har ikke så mye nerver når jeg tenker på at finalen snart er her, men jeg har sommerfugler fordi jeg gleder meg sånn! Dette har vært drømmen min veldig lenge, så det er en stor opplevelse for meg. Det er det beste som har skjedd i hele livet mitt! Det ble litt sent før jeg fikk lagt meg, fordi jeg hadde det så gøy sammen med de andre deltakerne her på hotellet. Men skitt skitt, det er jo ikke så ofte man får oppleve dette. Sove kan jeg gjøre når jeg kommer hjem. (o:

Torsdag:
Dagen begynte med frokost igjen da. Produksjonlederen har sagt at vi må være nøye med å spise godt. Etterpå dro jeg på shopping på Byporten sammen med Martine. Jeg har kanskje glemt å skrive at Martine og jeg har vært bestevenner siden jeg var 3 år og hun 4 år. Så vi kjenner hverandre ut og inn. Det er kjempegøy å ha henne her nede, selv om vi også er masse sammen med de andre deltagerne.
I uka her kom MGPjr-CD'n i butikkene! Det visste jeg ikke før i dag. Og det som var så kult var at de har brukt bilde av meg på forsiden av coveret! (et svart bilde av meg, på knallgrønn bakgrunn.) Det var stas å finne plata vår i butikken.
I dag kom mamma til Oslo. Jeg var på vei bortover gangen, og der så jeg mamma. Jeg hoppet i armene på henne da hun kom.
Vi spiste litt, så dro vi til Spektrum. Foreldrene skulle på foreldremøte, og vi deltakerne skulle i møte med pressen. Det var kult å bli intervjuet av avisene.
Vi hadde pizzafest i Oslo spektrum. vi sang karaoke, danset, og spiste og drakk brus. Vi sang for harde livet, men vi måtte roe oss ned litt for å ikke bruke opp stemmene til lørdagskvelden.
Etter det laget vi deltagerne fest på rommet til Mystery. Der tullet vi masse. Først i dag er alle deltagerne på plass her i Oslo. Vi hadde det kjempemorsomt, og vi har blitt utrolig gode venner i løpet av denne tiden siden alt startet i mars. Alle er kjempesnille, og det er nesten som vi har kjent hverandre alltid!!

Fredag: Prøving av hele showet i Oslo Spektrum.

Kjempegleder-meg-hilsen og KLEMZZ fra LISA

Ingen kommentarer: