11. sep. 2009


20. august 2009:

Hei!

Nå nærmer MGPjr seg med stormskritt. Det er bare 2 uker igjen til at jeg skal reise nedover til Oslo. Jeg drar nedover tirsdag 1.september og finalen er den 5. Da blir det nok lange dager, med mye øving. Jeg tror vi skal gjøre en del andre ting også, det blir veeeeldig morsomt å møte igjen alle de andre deltagerne.
Tiden har gått veldig fort siden jeg fikk høre at jeg ble tatt ut blandt de 10 finnalistene, av i alt 540 innsendte bidrag:) Det er veldig rart å tenke på at nå er det virkelig alvor. Drømmen om stå i Oslo Spektrum, og synge i MGPjr, går snart i oppfyllelse:) Det kribbler i magen, og jeg blir veldig ivrig og glad. Det å tenke på at jeg er så heldig, og at det er veldig vanskelig å komme med, gjør meg utrolig stolt.
Jeg har ikke øvd så mye som jeg skulla i sommer, men skal sette inn støtet nå. Lillebroren min Linus (3 år) elsker å være med å danse og synge, så han lærer seg nok også dansen min:):) Han er veldig søt, men også litt plagsom...
Jeg har hadd noen opptredner i sommer. Både på Fosen og Melhus:) Der har jeg ikke songet sangen min, for det har jeg ikke låv til av NRK. Men jeg synes det er kjempegøy å stå på scenen.
Skolen har nå begynt igjen, og jeg synes det var kjempemorsomt å treffe igjen alle skolekameratene mine, og lærærne.
Da er vi nest størst på skolen, og det er litt kult:)
Hvis dere vil vite hva jeg har gjort i hele sommern, og se noen bilder, kan dere gå inn på MGPjunior-bloggen min: www.nrksuper.no/superstore/mgpjr/lisa/
KLEMZZ LISA

1 kommentar:

Ferb sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.