11. sep. 2009


28. august 2009
Nå er det bare 3 dager igjen til jeg skal reise nedover til Oslo. Nervene kommer mer og mer for hver dag som går, men jeg gleder meg også mer og mer(selv om jeg gledet meg kjempe mye fra før!) I Oslo skal jeg øve veeeldig mye på masse ting: Sceneprøver, lyd- og lysprøver, danseprøver og mye mer. Det kommert til å bli mange, lange men spennende dager for meg. Jeg skal holde på fra morgen til kveld. Jeg har en fast person fra NRK som følger meg over alt hver dag, sånn at jeg ikke skal surre meg bort, og at jeg skal holde tidspunktene jeg skal møte på de forskjellige tingene.

Sist helg var jeg hos min mormor og morfar som bor i Bjugn på Fosen. Vi gikk en tur ned til sjøen, der jeg og Linus (lillebror, 3 år) kastet uti mange steiner. Det bruker vi alltid å gjøre! Pappa er verst, han klarer ikke å se noe vann uten at han må kaste steiner uti. Så mamma har egentlig 3 onger! Det var finvær nesten hele helga, vi spilte fotball i hagen og vi snavla masse stikkelsbær. NAMMM!
Morfar måtte klippe kanten på plena, og fikk et blåmerke på handa som var formet som et hjerte. Og det passer jo bra, fordi sangen min heter "Hjerte Banke"! Det var ganske utrolig! Se bildet!

Onsdag 26.August, ringte de meg fra NRK Super (radioen), fra Superkviss. (De ringte meg to dager før og sa de kom til å ringe meg da.) Der skulle jeg konkurrere mot noen av de andre finnalistene. De spurte om en masse spørsmål, og naboen min Gunn Håpnes (mamman til venninna mi Andrea) måtte synge refrenget av sangen min til dem! (Jeg måtte løpe over til henne mens jeg hadde NRK og den andre MGPjr-finalisten på telefonen.) Gunn var kjempeflink!!Hvordan det gikk (og hvor flink Gunn er til å synge) får du vite hvis du slår på Radioen på NRK P1 lørdag 5. september klokka 17.03
... KLEMZZ LISA

Ingen kommentarer: