12. sep. 2009


1. september 2009
Tirsdag var dagen kommet hvor jeg skulle reiste nedover til Oslo. Jeg var litt trøtt da jeg ble vekket, men jeg smilte et stort smil selv om øynene ikke var oppe enda. Jeg hadde gledet meg sånn til alt skulle begynne! Mamma kjørte oss til flybussen. Det er pappa som er med meg på alle turene fordi han liksom er satt opp som kontaktpersonen min. Vi spiste frokost på flyplassen før flyet gikk. Jeg sov hele turen på flyet, så jeg fikk ikke se over Oslo eller noe.
Da jeg kom frem tok jeg og pappa flytoget til hotellet. Jeg rakk bare å legge fra meg kofferten på rommet før ei fra NRK kom å henta meg. Vi har fått en fast NRK-person hver, som skal følge oss over alt. Vi gikk til Oslospektrum. Jeg var veldig spent og lurte på hvordan det var å øve i Spektrum. Og det er rart å tenke på at om noen dager skal jeg stå oppå der. Iiiiiikhh!! Det var gøy å møte igjen noen av de andre artistene! Jeg møtte igjen Martine, Mystery, Maren, Rachel og Anney. Og i løpet av noen dager vil vi alle sammen være samlet. Men jeg rakk ikke å snakke så my før jeg skulle ha noen danseprøver. Vi hadde ikke prøvene på den store scenen i dag, men bak scenen. Jeg skal øve på stor-scenen senere i uka. Det var gøy å møte igjen danserne mine også! Jeg har 6 dansere. Vi øvde igjennom sangen noen ganger så gikk jeg videre til ”in ear” prøver. Det er sånne dotter i ørene, sånn at jeg hører meg selv. Det var kult og det kjentes ut som om jeg var inni en boks. Vi øvde på å holde mikrofonen foran munnen hele tiden. Så dro jeg, Martine, Rachel og Anney tilbake til hotellet. Rachel og Anney dro til hotellrommet sitt, mens jeg, Martine og pappa dro å spiste på Egon. Der spiste vi Pizza. NAM NAM. Etter at vi hadde stappet i oss mat møtte jeg Mystery. Vi hadde det kjempemorsomt, vi lo hele tiden og sang litt.
I dag (torsdag) skal vi ha en ”fest” alle sammen i MGPjr. Det gleder jeg meg til!!

Jeg savner allerede vennene mine hjemme, og vil sende dem en stor klem her fra Oslo!!

KLEMZZ LISA

Ingen kommentarer: