11. sep. 2009

1. september 2009
Hei!
Åhh, nå nærmer det seg virkelig. Jeg reiser nedover til Oslo i dag, tirsdag, og da er det bare 4 dager igjen til den store dagen, Melodi Grand Prix Junior 2009!
Jeg skal ha prøver i dag på scenen i Spektrum, og det tror jeg blir kjempemorsomt.
Det har vært mye øving i det siste, siden at jeg ikke begynte med øvingen før for ei uke siden. Jeg skulle jo egentlig ha begynt og øvd tidligere, men sjitt sjitt. Det sitter i alle fall. :)
Ellers så hopper jeg mye på trampolinen vår, som Linus og jeg fikk til bursdagsgave i sommer. Der liker jeg å gjøre masse rare hopp. Jeg liker også å bare å ligge og prate der sammen med mine venner. Men da pleier Linus å dukke opp og komme og være rampete med oss.
Journalisten i Trønderbladet Anders Bergundhaugen var på skolen min og traff alle i klassen min på fredag morgen. Der tok vi noen bilder og alle sammen som villa fikk si noen ord til meg, før jeg ”skulle dra til Oslo”. Det var morsomt!
I helga var vi på campingplassen vår på Våberg. Vi kjørte dit på fredag etter skolen. Mamma hadde kjøpt et stooort svart sengelaken (passe til kjempestor dobbeltseng), som hun malte på en diger dødningeskalle på. Det skulle vi ha som sjørøverflagg utenfor campingvogna. Det ble råååstilig!! (o: Jeg var sammen med bestevenninna mi Line Stølan til klokka ble alt for mange (det bruker den å bli på Våberg…:)). Jeg fikk ikke lov av mamma å skrive hva klokka var da vi la oss. :) Lørdag var det FINVÆR! Det passet veldig bra, vi skulle nemlig ha en piratfest som vi bruker å ha en gang i året. Alle sammen kledde seg ut som pirater, både store og små. Den yngste var 11 dager, og den eldste var gammel og grå! :) Der ble vi delt inn i grupper, med et par voksne på hvert lag. Vi hadde poster flere steder på campingen. Laget mitt kom på 3.plass. Da begynte klokka å bli 4 så da var det tid for grilling, og vi satte sammen alle bordene på ei rekke. Der satt vi og koset oss hele kvelden. (Eller rettere sagt de voksne satt der, mens vi ungene var alle steder. Vi hadde fotballkamper, var i skogen og lekte oss, og hadde det kjempegøy!
Dette var vår siste tur på Våberg denne sommeren, men vi er tilbake igjen til neste vår.

Dette har vært en topp uke :)
KLEMZZ LISA

Ingen kommentarer: