28. sep. 2009

BARNAS SKIDAG i GRANÅSEN!!! :)


HEI ALLE SAMMEN!

Jeg er kjempeglad for at jeg har blitt spurt om å synge på "Barnas Skidag" i Granåsen 7.mars 2010, sammen med Malin, Celine og Lotte (lillesøstra til Malin.)
Vi skal synge noen sanger vær for oss, og vi skal synge "Tusenbein" som er Barnas Skidag-sangen. Det blir flere mini-konserter i løpet av den dagen der oppe.
Der pleier det å være 6000 barn med startnummer som går løype + med foreldrene, tilsammen mer enn dobbelt så mange totalt. Enda mer hvis finvær. :) Det er 17. året Barnas Skidag arrangseres. Jeg har selv gått løype der siden jeg var 2-3 år gammel. Linus (lillebror) gikk sitt første løyperenn der i fjor, da var han 2 år.
En måned før, lørdag 6.februar skal jeg, Malin, Celine og Lotte ha 3 små-konserter på City Syd, Nordre og City Lade. Jeg kjempegleder meg!!!



KLEMZZ LISA!

5 kommentarer:

Tinee sa...

hei så fin blogg, Lisa :=)
UTROLIG kult at du skal synge med Malin og de andre!!! lykke til. Skulle ønske jeg kunne dra dit ;(

Lisa Winsjansen Restad sa...

Hei Tinee!
Tusen takk for det!
Det blir sikkert kjempeartig og jeg gleder meg VELDIG!
Hvor er du fra?

KLEMZZ LISA!

JulieHansen sa...

Heii lisa : ) Huske du mæ fra Romolslia ? :D Julie Hansen ^^ Som går i 7. no, åsså flytta æ te flatåsen skolen ? : ) Æ kjæm væl å ser på åsånt på barnas skidag æ da. Synses sangen din va råkul, vet jo kæm du syng om å alt : D Du e åsså kjæmpe flink te å syng :)Huske du da vi sang sån nesten opra lignenes sang i kore ? :D Kosli minne ^^ Lykke te i granåsen da, får håp æ ser dæ , så æ kan si hei osv : D Om du ikke huske mæ så kansje du kan dra innom http://juli3hans3n.blogg.no :) <3

klæm - JulieHansen

Lisa Winsjansen Restad sa...

Hei Julie!
Ja, æ huske dæ godt.
Kjempe koslig at du like sangen min. Æ har skrevet 2 nye sanga som æ ska framfør på 5.års jubileet te Melhustorget lørdag 24.oktober klokka 14.00. Vist du får det te kan du kom.
Det var veldig artig å syng på skolen med dæ, det va litt rar sang. MEN MEN
Tusen takk, håpe æ sjer dæ å.

KLEMZZ LISA!

Tinee sa...

Hei igjen Lisa : ) så koslig at du svarte! :) jeg er fra østfold jeg, så veldig langt unna:(
uansett, jeg legger til at jeg var i spektrum på mgp jr og stemte på deg masse ganger:))) lykke til videre!