6. sep. 2010

SKOLEBILDA

Heija <3

Som jeg sa tidligere, så fant jeg kamera mitt.
Og da tok jeg det selvfølgelig med på skolen, og tok ganske mange bilder der!
Blant annet var Peter fotograf for oss jentene.. Haha, vi gikk Catwalk, og det ene bilde ser faktisk litt som Frustrerte Fruer. Hiihi, ja, vi hadde gøy.

Og så på slutten av dagen, fikk vi se klassebildene, altså de som er tatt en og en (det kalles vel ikke klassebilde, gjør det?) I vertfall, så tok jeg bilder av mitt, Maiken L, Malin og Guro sitt bilde...
De ble litt uklare, siden Odd Arne(lærer) hadde tatt sånn plastisk-greie utenom de, så de ble ikke så klare på kameraet...

HUSK Å MELDE DEG PÅ KONKURRANSEN LENGRE NEDE...

- Hva har du gjort i dag ?
- Har der tatt klassebilde ?


Klemzz Lisa <3











1 kommentar:

maikenl jenta sa...

sååå driiit brae bilda :DD
dritt kult og det va artig <3

ml jenta:D
elskedæ<3