3. sep. 2010

RYDDING AV ROMMET!

Heija <3

Noe jeg ikke sa i sted, og grunnen til at jeg er hjem og ikke på skolen : Jeg har hjemmedag for å rydde og hjelpe til hjemme! Vi skal tjene inn penger til leirskolen...
Og jeg har ryddet ganske mye, blant annet rommet mitt.
Før jeg begynte å rydde, så tok jeg (desverre) et bilde av mitt (ganske så rotete) rom. Og tok et par bilder mens jeg ryddet... Og ikke minst, et bilde etter at jeg ryddet. Du ser ganske stor forskjell.
Snart skal jeg også pusse opp rommet mitt, og få det litt mer "våks'nt" (haha, rart skrevet). Det blir i vertfall ganske bra :D

Det blir desverre ikke noe blogging i helga, jeg skal på Våberg..
Det blir siste helga jeg skal være der. Åhhhhh, jeg har så utroooooooooooolig lyst til å være der HELE tiden <333 Elsker stedet!

- Har du hadd hjemmedag før ?
- Hva skal du i helga ?

Klemzz Lisa <3

Off, er faktisk litt flaut å legge ut bilde av rommet mitt ;S LITT ROTETE, for man si!

Husk å melde deg på konkurransen min- det kan du gjøre HER





Ingen kommentarer: