23. sep. 2010

Bilder fra besøket til Martine :-D

Heija <3

Som jeg sa i går, har jeg vært på besøk til Martine... Det var veldig morsomt, og vi hadde det veldig gøy. Vi sang, noe vi alltid gjør :D Hehe, og spiste god mat og god dessert. Jeg og Martine har det alltid gøy når vi er sammen, og vi finner alltid på noe! Jeg glemte desverre av kamera i bilen, så det ble bare noen bilder på slutten... Men de var ganske morsomme!
Vi skal snart møte de igjen, og det blir BRA!
Men over til noe annet, senere i dag skal jeg på butikken å kjøpe meg et nytt kamera, speilrefleks! Jeg gleder meg virkelig til å kjøpe det... Elsker jo å ta bilder med speilrefleks, og elsker tanken på at det er bare mitt. Hhihi!
Jeg skal vise dere det i et innlegg senere...

- Hva gjør du når du er på besøk til venninnene din ?
- Finner dere alltid på noe ?


Klemzz Lisa <3








Ingen kommentarer: