21. sep. 2010

Hard håndballtrening og daffekveld...

Heija <3

Da har jeg nettopp vært på en av de verste håndballtreningen jeg har hatt EVER!
Vi varmet opp i et kvarter, så spilte vi kamp i 3 kvarter... Deretter skulle vi ha utetrening, vi skulle spurte, seriøst springe i en halv time. Vi skulle løpe to oppoverbakker i strekk, fem ganger. Og jeg ble så klar, hadde bare lyst til å sette meg ned og spise godteri. Hehe :-D
Hadde jeg ikke tenkt at jeg får veldig bra kondis senere(noen jeg absolutt ikke har nå), så hadde jeg ikke gjort det. Men tenk hvor mye fortere jeg kan løpe uten å få sting og bli skikkelig klar! Gleder meg til den tide, du! Men det er vel ganske lenge til enda...
Men utenom løpinga, var treninga ganske artig. Jeg elsker å spille kamper, så det var jo helt TOPP!
Og jeg gleder meg helt sykt til å spille min første kamp på lørdagen... HÅPER VI VINNER! Hhihi

Da jeg kom hjem hoppet jeg inn i en varm dusj, og deretter en sjokolade-ansiktsmaske. Den var veldig bra(no suprise)og luktet veldig godt. Håper virkelig ikke at jeg får latterkrampe nå, eller at noen snakker til meg ?
Blir en daffekveld

- Spiller du håndball ?
- Har du bra kondis ?



Ingen kommentarer: