19. sep. 2010

Høst på Oppdal

Heija <3

Nå føler jeg virkelig at høsten har kommet. Det er både bra og ikke bra. Jeg elsker jo sommer, men må vel innrømme etter å ha sett bildene mamma tok, er høsten ganske fin den også!
I helga har jeg vært på Oppdal. Jeg møtte Guro og Natalie, som har hytte ikke så langt unna meg. Kommer vel til å være en god del med de i høst/vinter.
Utenom å være med venner som har hytter der, og dra på senteret å kjøpe klær, er det vel ikke stort annet å gjøre på Oppdal. Jeg kjenner desverre ikke noen på campingplassen vår(enda vi har hatt plass der i over 6 år), men neste helg eller noe sånt kommer Melissa og familien oppover og skal ha camping der, og da blir det vel mye morsommere der.
Vi hadde ikke annet å gjøre enn å dra på en liten spasertur, så da jeg endelig hadde fått rumpa opp av sofaen, klarte jeg å komme meg ut å gå tur med resten av familien. Jeg og pappa tok "stein-saks-papir", og taper'n fikk kaste kongle HARDT i rompa på den som tapte.... Jeg fikk meg noen blåmerker, men det gjorde pappa også.... HAHAHA...

- Hva har du gjort i helga ?
- Har du det morsomt med familien på tur ?


Klemzz Lisa <3










Ingen kommentarer: