13. sep. 2010

EN PÅMINNELSE TIL KARI ....

Heija <3

Et lite innlegg der jeg må minne KARI, som vant konkurransen min på at jeg ikke har fått inn adressen din enda. Jeg må ha adressen så fort som mulig, slik at du kan få premien din. Hvis ikke jeg får inn adressen innen 1 uke, går premien til en annen!
Bare skriv adressen din i kommentarfeltet, og jeg skal IKKE publisere den, slik at andre ser adressen din :D

Ellers i dag så har jeg vært på "nesten" fotballtrening. Jeg går jo OVER HODE IKKE på fotball, men jeg ble med bare for gøy. Selv om jeg egentlig ikke syns fotball er gøy... Okei, det hørtes litt rart ut ?
Så kommer Maiken en liten tur etterpå.
Oooooooooooog, en ting til- jeg skal ha min første håndballtrening i morgen, og jeg gleder meg som en liten unge!!! Skal bli så gøy og starte på håndball igjen, jeg har virkelig ikke ord for hvor mye jeg gleder meg <3333

- Hva har du gjort i dag ?
- Hvilken idrett driver du med på fritiden ?


Klemzz Lisa <3

Ingen kommentarer: