7. okt. 2011

Konkurranse - Oktober!

Vet jeg nettopp la ut et innlegg, men tenkte bare å fortelle dere at jeg skal ha ny konkurranse igjen - som starter nå!
Det eneste du trenger å gjøre er å svare på dette spørsmålet: hva liker du med høsten ?
Du trenger bare å svare på dette spørsmålet i en kommentar og du er med i konkurransen om vinne et gavekort på Bik Bok for 150 kr;.. Vet du ikke hvordan du kommenterer på blogspot.com ? HER kan du lære deg det! :)
Fristen går ut allerede torsdag den 13.oktober (altså, neste torsdag) - så kom igjen å meld deg på!

Håper så mange som mulig melder seg på! God høstferie da dere!



20 kommentarer:

© Frida sa...

Liker de fine fargene på trærne, masse å ta bilder av :))

Victoria Notland sa...

Det jeg liker best med høst er dei fine fargane ;)

Andrea sa...

Det jeg liker best meg høset er alle di fine fargene som kommer, og høstferien vi får <3

Ingrid Engen sa...

Jeg liker høsten fordi det er så mange fine farger ute! Vi kan også begynne å ta fram ullgensere og varmere klær, noe jeg har lengtet etter i det siste:-) Og det fins så mye fint i butikkene for tiden siden det er høst, -klær med utrolig fine farger! Også er det deilig med høstferieee, for da kan man henge med venner og kose seg!
- Ingrid SE!<3

Malene sa...

Det jeg liker med høsten er først og fremst at jeg har bursdag da. Det er flere ting jeg liker med høsten og det er for eksempel at det kommer så mange fine klær i butikkene og det blir mørkt og koslig om kveldene! :-)

- Malene N

Mathias Johansen sa...

Det jeg liker med høsten, er at det kommer mange fine farger på trærne. Det blir mørkere og mørkere, kaldere og kaldere. vi kan begynne å glede oss til en fin høytid. nemlig julen. Kakao hører også hjemme på denne tiden av året, man kan føle mørket slutte seg om seg, og man kan føle roen. alt i alt er høsten en veldig fin årstid :-)

Renete sa...

Det er jo kjempefine farger ute! <3

Victoria Notland sa...

Jeg liker høst fordi jeg synes fargene på trea er nydelige! også klærnene som kommer ut, veldig fine!

kamilla sa...

Det Jeg syns er finest og best med høsten er alle de fine fargene som kommer ute og alle de fine bladene som det går an å ta med inn og tørke så blir det så fine pynteblader! Det andre jeg liker med høsten er at jeg har bursdag på høsten altså den 15 oktober !
Jeg liker også med høsten er at det begynner å bli kaldt og mørkt ute og det syns jeg er kjempekoselig!<3
Jeg liker også høstferien som kommer midt på høsten fordi da får vi fri en hel uke og det er kjempebar for da får vi en liten pause på allt skolearbeidet og prøvene vi har på skolen.
Og jeg synes høsten og er en av de beste årstidene i løped av året.

-Hilsen Kamilla<3

Silje smemo krogstad sa...

Det jeg liker best med høsten er at Skolen begynner på igjen og at du møter alle vennene dine igjen. Og senare på høsten blir det høst ferie og da kan du kose deg og se at det blir mørkere og mørkere ute og alle bladene som faller ned på bakken<3
Og alle de fine høst bildene du kan ta bilde av <3...

Line sa...

Det jeg liker med høsten er at bladene får så utrolig fine farger! :-)

Gunvor sa...

Masse fine farger, snart vinter/jul. Vi har høstferie og ja :)

Malin Anthonsen sa...

det æ like best med høsten e at HÅNDBALLSESONGEN STARTE! <3 beste med året;*

sandra sa...

fri fra skolen og familie kos

Melissa sa...

Om høsten liker jeg alle fargene som er ute. Det er så fint og se på + alt løvet på bakken. Jeg liker også moten om høste. Det er så fine høstfarger på årets mote.

maiken l sa...

like høsten fordi den e fargerik, blar'n dett ne fra trærn, nye plagg i butikkan og kam kan kos sæ me varme klær og kakao i stjernehimmel<3
fin årstid<3

-maiken

ElineJohanne sa...

Det jeg liker med høsten er å kunne se alle de fine høst fargene falle på bakken og kunne bruke naturen mere til photoshoot osv! Jeg liker også å kunne se at det blir mørekere og at man kan se stjernene på himmelen som små diamanter, som vertfall gir meg en god oppvekker på at det ikke er lenge til en koselig jul! Også det og kunne finne fram de varme drikkene som te og kakao, ingenting gjør dagen bedre enn å komme hjem fra en kald høst dag med en kopp kakao eller te :)

Anonym sa...

Jeg liker de fine fargene på trærne og den kalde vinden ;D
Jeg liker at det er Håndballsesong!!!-digg:D
jeg liker alle de fine klærne som kommer i butikkene.. og at det snart er vinterrr :D
-May Tovee <3

Ida Johanne c.K sa...

Høsten
Å kjenne den friske og litt kjølige luften trekke inn i lungene når du går ut døra. Alle bladene blir forskjellige å skiller seg mer ut. Da er det lettere å finne skjønnhet i naturen, og mange forskjellige former og farger kommer fram.

Å kunne sitte inne på en mørk kveld med varme lester, en kopp varm kakao og kanskje et magasin eller en koselig film sammen med familien eller en god venninne <3

Luften er det jeg liker best. Den kalde friske og litt fuktige luften setter noen søte roser i kinnene og blåser vind i håret.
Kåpene, støvelettene, de deilige ullsokkene, uggsene, de store varme sjerfene/halsene taes fram og luer, ørevarmere og pannebånd brukes.

Høsten er en av de beste årstidene i året. Fargene, lukten og følelsen er bare rett og slett herlig!
Hilsen Ida Johanne fra Våberg <3
Dritbra blogg btw <3

solfridDJohansen sa...

Det jeg liker best med høsten er fargene, jeg liker rett og slett hele årstiden<3