7. okt. 2011

JEG SKAL KJØPE MEG MACBOOK PRO!!!!

jfjurdisivnvmejkjikl!!! Jeg er så sykt glad nå! Jeg skal kjøpe meg MacBook Pro i neste uke.
Har hatt lyst på ny pc i en lang stund nå, i og med at den jeg har nå er nokså gammel og ikke fullt så bra lengre, så tenkte jeg; når jeg først skal ha meg en ny pc, bør jeg jo ha en skikkelig en, en jeg kan lage musikk på, skolearbeid, med webkamera, bra minne osv - så hvorfor ikke kjøpe MacBook Pro ?
Vet den er utrolig dyr, men jeg personlig syns det er verdt pengene - og regner med at jeg kommer til å være temmelig fornøyd med den!
Og da blir jeg jo helt sikkert mye mer blogging og videoblogger ikke minst! Så da har dere noe å glede dere til å ;) hihi!

- Hva syns du om Mac ?

My Baby!

1 kommentar:

Ingrid Engen sa...

Herregud, dødskuuult! Misunne dæ utrolig my..<3 haha!