13. okt. 2011

Vinneren av konkurransen - oktober!

Da har jeg kåret vinneren for konkurransen oktober.. Premien var et gavekort på Bik Bok for 150 kroner.
Vinneren ble trekt helt tilfeldig, men samtidig hadde hun en fin forklaring på hvorfor hun liker høsten. Her er det hun skrev:
"Det jeg liker med høsten er først og fremst at jeg har bursdag da. Det er flere ting jeg liker med høsten og det er for eksempel at det kommer så mange fine klær i butikkene og det blir mørkt og koslig om kveldene! :-) "

Vinneren ble Malene!!! :) Gratulerer til deg! Det eneste du trenger å gjøre er å skrive adressen din i kommentarfeltet slik at jeg får sendt deg gavekortet. Jeg skal ikke publisere kommentaren slik at andre kan se adressen din. Grattis!!

;og takk til alle dere som meldte dere på! Det kommer ny konkurranse om ikke lenge, så da blir det flere muligheter for å vinne fine premier!!

Ingen kommentarer: