4. okt. 2011

Homewoooork -.-

Jeg er så drita lei av lekser og skolearbeid... Vi har en tonn med lekser hver dag, og ikke minst denne perioden - skal nemlig ha noen prøver i de neste ukene vi må øve til! Og å øve til prøver er ikke akkurat det morsomste jeg gjør...
Har gjort ferdig en del øving til matteprøven i morgen, men har litt igjen. Bl.a faktorisering.. Noen som i det hele tatt har peiling på hva faktorisering er og hvordan man skal gjøre det ?
Bli mer øving i kveld regner jeg med, men akkurat nå skal vi dra bort til noen i slekta til pappa og besøke de. :)

- Har dere mye prøver for tiden ?







4 kommentarer:

K.D.H / MEG sa...

Vi har nettopp hatt matteprøve ! Der var det faktorisering, og ja jeg skjønner det helt greit :)

K.D.H / MEG sa...

Hei :) Jeg lurte på om redigeringsprogrammet Picasa.com er gratis å laste ned, å bruke ??

Lisa Winsjansen Restad sa...

K.D.H:

Ja, det er gratis. Bare gå på google.no og last det ned.

- Lisa WR

K.D.H / MEG sa...

Men er Picasa bra redigeringsprogram ?