27. mai 2010

Vi e sunn sjøøø !!!




Heija <3

Malin vart me mæ hjæm etter skolen i dag. Bloggen t Malin finn du HER

Og vi laga oss Fruktcocktail, eller koss det no skrives! Vi piska krem,og raspa opp sjokolade.. NAM NAM ! <3
Vi tok et par bilda av det, og av oss!

Så no sitt vi no å sjer på One Tree Hill. Kjempeartig ;-D
Etterpå ska æ feir en "liten" barnebursdag, sammen me Maiken B og Andrea-jentan mine!
Ska på Mc`ern og spis, og etterpå ska vi en tur på City Syd å shoppe litt XD

- Sjer du one tree hill ?
- Har du spis det vi spist ?


Klemzz Lisa <3

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hei

Skal du ha en til bursdagen eller er dette bare den bursdagen du skal ha?
Nesten litt rart at du feirer en bursdag uten Malin beste venninen din.

Ses på blogg kommentarene som jeg sender av og til

Lisa Winsjansen Restad sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Lisa Winsjansen Restad sa...

Hei <3

Jeg har feiret 2 bursdager, den ene var med Malin, Guro og Line. Blar du lengre ned på bloggen, ser du bilder fra den kvelden..

I dag har jeg hadd enda en bursdag, og da bedde jeg noen andre...
- Så jeg har vel bedd Malin på "hovedbursdagen". Men ikke idag, for da var det noen andre.

Klemzz Lisa <33