3. mai 2010


LITT ROSA KANSKJE ???

Heija. I dt herre innlegge tænkt æ at æ skulla skriv bokmål, så æ gjør dt <3

I dag har jeg vært på skolen, det var ganske kjedlig. Eller det er det jo alltid på mandagen. Ingen spesielle morsomme fag. Men det fins det jo heller ikke på skol`n. Såå <3

Da jeg kom hjem, sang jeg litt, og satt på pc`n. Hørte på de nye Miley Cyrus låtene som ikke har kommet på CD enda, men de kommer en gang i 2010. Og det gleder jeg meg helt sykt til ;P De er kjempebra <33
Men, GET TO THE POINT!

Da pappa kom hjem, hadde han med en lyse lyse lyserosa regnjakke, som jeg har ønsket meg lenge! Den er kjempekul. Men det som ikke er så kult er at det har jo vært regn hele uka, og i forje uke. Men nååå, plutselig nå når jeg kan bruke regnjakka er det meldt finvær. På en måte er jo det bra, men på en annen måte er det ikke bra!
Hehe ;P
Så etterpå ska vi få besøk av Martine og co.. Glææædemæ <3

- Har du hørt dæm nye Miley-låten ?
- Ka syns du om regnjakka?


Klemzz Lisa <3

Ingen kommentarer: