9. mai 2010

FOSEN-HELGA + FARMEN-GÅRDEN!











Heija <33
I helga har jeg vært på Fosen, til mormor og morfar! ;P
Vi var bl.a. og kikket på Farmen-gården, den ligger 4 km unna der mormor og morfar bor. Jeg tok bilde av gården, pluss at jeg tok bilder av markedsplassen hvor Farmendeltakerne kjøpte mat osv. Det lysegule lille huset var den butikken de handlet på. Ett bilde av det huset er fra Farmen på TV (det hvor treet v/trappa har grønne blad, og noen av deltakerne er på vei ut døra), og ett med meg som står på trappa. :):) Det ene bildet der er tatt gjennom vinduet på "butikken". Den brukes faktisk til butikk på sommeren når det er ulike arrangementer der. På markedsplassen der (utenfor butikken) var jeg forresten og hadde mini-konsert i juli i fjor. :) Har lagt ved bilder fra det også. (Line var også med på konserten.)
Det var ganske mye vind på Fosen på lørdagen. Da jeg var på fjellet, eller fjellet og fjellet, men oppå en "topp" så blåste jeg nesten bort, var såå mye vind at jeg måtte bare gå inn i bilen igjen !!!
Ellers gjorde vi egentlig ikke så mye, det var som sagt ikke så fint vær, så fikk ikke vært så my ute. Men vi var en liten tur ut da, da spilte vi litt fotball. <33 (Fredagen va det fint vær da. Nederste bildet.)


- Så du finalen i Farmen ?
- Syns du det var riktig vinner ?


Klemzz Lisa <3

Ingen kommentarer: