6. mai 2010


HAR SÅ LYST !


Heija <3

Jeg skal forklare dere overskrifta først som sist... Jeg "har så lyst" til å dra på premieren på THE LAST SONG, som har premiere i morgen. Jeg kan desverre ikke det, siden det sjærer seg med noe familie-greier.. Jeg hadde gledd meg LENGE til å dra på premieren med alle vennene min ;( Og du aner ikke hvor kjipt det er å tenke på at det liksom er MILEY som har hovedrollen i filmen, og jeg som er hennes største fæn ikke kan dra på premieren.. ;( ARGH!
Men men, får dra å se den så fort som mulig! <3

Idag har jeg vært med venner, desverre ikke tatt noen bilder, men vi var egentlig bare på trampolina, og der har dere jo sett masse bilder fra før.
Men vi spilte også litt fotball, noe som jeg egentlig ikke liker. Men om sommeren er det ganske gøy å spille det med vennenne dine i hagen! ;P

Det er vel egentlig det jeg har gjort idag, så nå sitter jeg å ser på "Sonny`sjanse" og jeg har jo IKKE sett episoden her før ??? Joo!

- Skal du på premieren av The Last Song ?

Klemzz Lisa <3

2 kommentarer:

Unknown sa...

Hei!

Fin blogg du har!

Kommentere tilbake??

Lisa Winsjansen Restad sa...

Heii <3

Tusen takk!

- Skulle prøve å kommentere. Trykket på navnet ditt, men fikk ikke til å komme inn på bloggen din? Hva er den, så skal jeg kommentere tilbake <3

Klemzz Lisa <3