5. mai 2010




UKAS SANG!


Hellau!

Da har jeg tenkt å ha ukas sang igjen, siden at jeg hadde tenkt å starte med det!
Så det gjør jeg... <3

Og denne ukas sang er..... Kelly Clarkson med sangen "because of you" (som sagt er det bare å trykke på sangen, så kommer du rett inn)

HVA SYNS DU OM SANGEN:

* Jeg synes sangen er kjempefin. Og Kelly synger den kjemepfiiint!

* Det er en veldig beroligene sang, som jeg kan like så godt høre på når jeg gjør leksene.

* Veldig enkel tekst, ikke så vanskelig å lære seg

* Det som er litt dumt er at den har noen veldig høye toner, som er veldig vanskleig å synge. Så det er en ganske krevende sang!


MEN SOM SAGT, DIGGER JEG SANGEN!!!


- Hva syns du om bildene?
- Hva syns du om dømmingen min, er du enig eller uenig?
- Hva syns du om sangen ?


Klemzz Lisa <3

Ingen kommentarer: