14. sep. 2011

Outfit 14092011*

Nå har jeg akkurat tatt outfitbilder til dere, siden jeg ikke hadde noe annet å blogge om.. :) Vet dere fikk det i går også, men men. Flere ville jo at jeg skulle legge ut outfits. Har tenkt å bli litt flinkere til det nå.
Senere i dag skal jeg ta meg en liten joggetur og øve på litt skudd og slikt. Skal jo spille mine første to kamper i helgen - så tenkte det var bra å få trent litt. Har jo trening i morgen også da! Gleder meg!!
Anyway; her er dagens outfit!

- Flere som starter håndballsesongen ?
- Syns om outfiten ?








Hvit topp - Monki, skjorte - Only, høytlivsshorts - Wow, tights - Bik Bok, rød ring - Bik Bok, blå ring - Bik Bok, sølvring - Glitter, smykke - aner ikke..




4 kommentarer:

ingvild fra Ørland sa...

fin outfit<3

K.D.H / MEG sa...

Kjempe fin shorts og skjorte + kjede, Lisa <33 Hvordan går det med Erlend ? <33

Kjempe bra blogg :)

Lisa Winsjansen Restad sa...

K.D.H:

Det går veldig bra :) Takk som spør!
Tusen takk - fint at du liker bloggen!

- Lisa WR

K.D.H / MEG sa...

Så bra <33 :)