6. sep. 2011

Hmm, seriøs sa du ?

Hey!
Kjenner jeg har skikkelig blogglyst akkurat nå! Vil blogge massemasse til dere! Hehe, men dessverre vet jeg ikke helt hva jeg skal blogge om.. Vet ikke riktig hva dere vil at jeg skal blogge om heller ? Liker dere at jeg legger ut outfits, bilder fra det jeg har gjort, venner, sminke-produkter, anbefaling, innkjøp, musikk ?!
Derfor tenkte jeg at dere kunne bruke anledningen til å skrive hva dere liker at jeg blogger om ? Bare skriv det i kommentarfeltet! Og så skal jeg prøve å få laget innlegg med det dere kommer opp med. Kom med flere forslag - så kanskje det blir flere innlegg :)

- Hva vil du at jeg skal blogge om ?










Hmm, seriøs sa du

7 kommentarer:

Gunvor sa...

Videoer, bilder fra dagen. Video: Må gjøre, hvordan du sminker deg, hårfrisyrer :)

Ingvild fra Ørland sa...

-hvilke blogger leser du?
-leserspørsmål?
-flere konkuranser?
-legg ut sangene du skriver
- et innlegg der du forteller om deg selv
-dagens sang og dagens bilde
- skriv om din favoritt artist og favoritt sang
-en minnevideo
-flere videoer

K.D.H / MEG sa...

Hei :)
* Hva du har gjort ?
* Bilder av venner/deg (kjæreste)?
* Innkjøp

Ps. du er kjempe pen :)
Klem

Lisa Winsjansen Restad sa...

K.D.H:

Tusen takk ; )

K.D.H / MEG sa...

Bare hygglig <33

kamilla sa...

Flere outfits, flere bilder og videoer.

-kamillark

ingridengen sa...

Sminke- og hudproduktene du bruker til hverdagen?:-)
Outfits og innkjøp er også kult<3