15. sep. 2011

Gamle bilder, gamle bilder...

Nå har jeg skiftet tilbake til den gamle telefonen min (som egentlig er nyere enn den jeg har nå), og der fant jeg en HEL del gamle bilder.. Kan ikke tro at jeg våger å vise disse bildene, men siden dere er så herlige lesere, skal dere få se de..
Ser at vi har forandret oss en god del siden bare i sommer, Moldecup og i vinter. Og så er det jo noen av de bildene jeg husker jeg var fornøyd med - og nå tenker jeg bare blææk!
Åherlighet som tiden flyr; husker jo denne tiden som om det var i går - men kommer jo heller ikke til å glemme tiden med de herlige folka.
Elsker dere (men jeg er ikke sikker på om dere elsker meg like mye tilbake når dere ser bildene jeg har lagt ut).. Sorry ;-)

- Noen som ser forandring ?


Søte Ingrid har forandret seg å :)




Fiine Hannah.. Forandret deg mye!


Kremt kremt!



Så joda, så jada! Husker vi hadde vært på Bik Bok å kjøpt disse grønne kjolene og var så fornøyde. Ba pappa ta bilder av oss og greier..




Sorry for at jeg legger ut dette Malin..



Bursdagen til Guro for et par år siden.. Ikkje bra!!!





Fin ja!




Husker du Malin ? hahahha


3 kommentarer:

Karoline sa...

Fine <3

Malin Anthonsen sa...

åherlighet!;o haha, snakk om forandring da!

ingridengen sa...

FINJA!! Haha, neei :L
jaja, forandring fryder..<3