8. sep. 2011

The blog!

Ser nå at det ikke har blitt noe særlig med blogging i dag. Men jeg har vært veldig opptatt, og har derfor ikke tenkt så mye på bloggen.
Etter skolen dro jeg til dyrlegen med Prikken. Måtte en liten tur for å få klippet neglene hans. Etter det var det lekser og middag før jeg dro rett på håndballtrening.
Åå, som jeg elsker håndball!!! Gleder meg alltid til trening og syns det er supermorsomt å spille.. Er ikke lenge til vi begynner med kamper også nå :)

Kan dessverre ikke blogge noe mye i helgen heller. Skal på bursdag til Stine Elise og Natalie i morgen. I resten av helgen skal jeg sove over hos Stine.
I mens kan dere jo se på dette herlige bilde med maten jeg skal trøkke i meg nå. Snakkast!



Yeah! ;)

1 kommentar:

K.D.H / MEG sa...

God helg da, Lisa : ) Kos deg masse !