13. juli 2011

Tro og håp til andre, og deg selv!

Hei dere :)
Jeg har postet dette innlegget før, men jeg har fått en hel del flere lesere siden den gang, så jeg tenkte jeg kunne poste dette innlegget en gang til...


Håp og tro er noe alle skal ha i livet sitt! Men ikke alle har det...
Enhver skal vite at noen tror på dem - også at det er håp for dem!
Ikke alle har familie og venner som støtter dem, derfor er det viktig at alle hjelper alle.
Det er ikke stort som skal til; gi positive kommentarer, vær positiv, tro på dem og gi et håp for dem.
DU kan gjøre kun en liten ting, som faktisk kan hjelpe så mye til en annen. Det er ganske enkelt!
Men ikke glem deg selv. Gi deg selv håp og tro også!
Hvis du hjelper andre, hjelper de deg også.
Du må vite at du kan gjøre noe, ikke tenk at "det kan gå galt..", eller "hva om..". Tenk heller "det går bra...", "jeg kan klare dette.." osv...
Jeg ønsker så inderlig at vi alle sammen - deg, til og med meg, kan gjøre den lille tingen for de andre og deg selv!
TRO PÅ DEG SELV - HA HÅP!







- Enig ?

Ingen kommentarer: