13. juli 2011

Trening med den beste!

Ååå, endelig skal jeg møte verdens beste jente igjen! MALIN!!
Jeg har ikke vært med henne noe i sommerferien, så det skal bli godt å være sammen med henne. Og det skal også bli ganske godt å få trent litt! Vi skal trene håndball.
Kjenner jeg trenger litt trening, med tanke på at jeg ikke har trenet en dritt i ferien - noe som i grunn ikke er så veldig bra.
Forsåvidt jeg vet tror jeg ikke kroppen min har det bra for øyeblikket; alt for mye godteri, sitter i sofaen dagen lang og null trening! Joda!
Skal ta med kameraet, så det kommer kanskje bilder. Men egentlig tror jeg at jeg bør bruke all min treningstid (den lille tiden jeg i det hele tatt gir bort til trening) til å trene. Men men...
Wehu, gleder meg til å få kroppen i gang ;- )

- Har du trent my i sommer ?



Håndball is my life!

Ingen kommentarer: