17. nov. 2010

VINNEREN AV KONKURRANSEN!

Hei heeei.. Da har jeg tenkt å si hvem som vant konkurransen...
Det var WOW som trakk vinneren, og det skjedde slik : Jeg skrev lapper med navn på alle som hadde meldt seg på konkurransen. Så la butikksjefen fra
WOW alle lappene i en WOW-pose, og trekte... Se bildene nedenfor...









OG VINNEREN AV KONKURRANSE OM Å VINNE DESIGNERKOSEDRESS DESIGNET AV FAM IRVOLL OG LEVERT FRA WOW, ER........... KAROLINE!!!!
Gratulerer så mye til Karoline. Alt jeg trenger fra deg er adressen din, så hvis du kan skrive adressen din i kommentarfeltet, er det fint. Bor du i Trondheim eller i nærheten av Trondheim, kan vi møtes slik at du får den, hvis ikke sender jeg den. Meeen, jeg skal ikke publisere kommentaren med adressen din, slik at de andre ikke ser adressen din :-D

Ingen kommentarer: