18. nov. 2010

Under en ny måne!

Jeap, det er navnet på boka jeg leser for øyeblikket.
Det er altså en Twilight-bok, ikke et sjokk.
For ca en måned siden, ble jeg ferdig med den første boken "Evighetens Kyss", og nå er jeg på god vei på den 2. "Under en ny måne".
Jeg syns virkelig at Twilight-bøkene er verd å lese, og du kan lese og lese og lese uten stopp. Det lengste jeg har lest i en Twilight-bok i strekk er 4 timer... Og da satt jeg virkelig klistret til boka.
Jeg liker i grunn ikke å lese bøker, men disse er ENORME!

- Har du lest noen av Twilight-bøkene ?
- Liker du Twilight ?



Hehe, ser dere meg bak der da ?

4 kommentarer:

MaikenL sa...

haha :-D
ælske TWILIGHT, men æ har ikke lest noen bøker da ;P

ælskedæ <3

Anonym sa...

når du e ferdig med å lese
sjekk mobilen<333

Ellen sa...

Har lest alle bøkene,de er kjempebrae<3

Lisa Winsjansen Restad sa...

Ellen:
Hvem av de syns du er best da ? <3

- LisaWR