12. nov. 2010

Siste frist til å melde seg på konkurransen min!!!

Da er det siste dag før konkurransefristen er ute!
Jeg tenkte å skrive ett innlegg om dette, slik at dere er klar over det.
Så hvis du vil melde deg på, og ikke har gjort det enda - så kan du gjøre det nå!

Annet i dag, hadde vi som sagt Rally-løpet, og jeg vant faktisk løpet mot de andre 5 jeg kjørte mot... Det hadde jeg ikke forventet, siden min gale kanin - Prikken, aldri kjørte rett frem... Den snurret bare rundt når jeg skrudde på motoren. til slutt klarte jeg å fikse den!
Men da jeg skulle i semifinalen, hadde jeg glemt å sottet på gummistrikket som førte til motoren, og derfor gikk ikke bilen min lengere en 1 tredjedel av banen :(
Men det var veldig morsomt!
Syngingen gikk også veldig bra!

Men hovedpoenget med dette innlegge var fristen til konkurransen...
Jeg skal også legge ut bildene fra Rally-løpet senere i dag eller i morgen! ;-D
Vil du melde deg på konkurransen - trykk HER


DETTE ER KOSEDRESSEN DU KAN VINNE I KONKURRANSEN!

Ingen kommentarer: