5. feb. 2010

Nå nærmer det seg! (L)

Heij dere! ;o)

Nå nærmer det seg virkelig. Jeg gleder meg helt syyyykt (L)
- For dere som ikke skjønner hva jeg snakker om nå, så skal jeg ha 3 konserter med Malin, Celine og Lotte Reitan i helga, altså i morgen. Bla lengere ned, så kan du lese mer om det.

Senere i dag så kommer Lotte for å ligge over.
Jeg gleder meg VEEELDIG til hun kommer, og vi skal ha KJEMPEMORSOMT(L) Synge sikkert hele tiden. OG godteri da, seff <333

I dag hadde vi gym på skolen, plan-time ( sånn at vi kan velge hva vi vil gjøre, av det som står på tavla) og så hadde vi musikk. Vi spilte på sånne utenlandske trommer. Husker ikke helt hva de heter... <3 <3 <3

Btw: Nå skal jeg øve litt. Så kommer mamma, pappa og Lotte snart:-) <3


KLEMZZ LISA <3

PZ:Vi kommer sikkert til å legge ut noen bilder av oss senere ikveld, eller i morgen., men vi skal i vert fall legge ut bilder en gang.. hihi--.-.

Ingen kommentarer: