7. feb. 2010

En fantastisk helg (L)






Heij (L)

Dein helga hær har vorre skikkelig artig. Lotte har logge over, og vi har leika med kassaapparatet, sjedd film, songe og spist masse godteri. Nam nam ;o)

Lørdagen:

Vi våkna tili, og skulla te farmor og bestefar å spis frokost. Da æ og Lotte var færdig å spis, gikk vi igjennom " Tusenbein" Og vist det frem te farmor og bestefar :o)
Så måtta vi skynd oss te City Lade for å ha dein føste konserten. Da vi hadd komme frem kom det folk for å sett opp lyd-anlegget. Så kom Malin og Celine. Og vi gikk inn på doen får å varm opp. Det va ikke så veldig tette vegga, så æ trur alle hørt oss. Hehe <3 Vi varme opp med " Party In The U.S.A"
Så skulla vi start å syng.
- Det gikk kjæmpebra! <3 <3 <3

Så va det videre te City Syd for ny konsert. Vi skulla egentlig ta Taxi- buss eller ka det no hete:)
- Men dein kom ikke :o(
Så va kjørt vi te City Syd og ha neste konsert.Det gikk bra der også. :o)

Så skull vi videre fra City Syd te byen og Torvet. Da kom Taxi-bussen og henta oss og kjørt oss dit. Her va det utescene. Og dein va litt større. Vi spist litt bolla før vi skulla på. Så måtta æ, Lotte og Celine på do.. Og det måtta Kevin ( Maskott) også. Så vi gikk på Mc Donalds. Men der va det ikke ledig.
Så gikk vi på Burger King. Der va det ikke nå do. Sp da va over te torget. Og der va jo doen i øverste etasje. SÅ når vi kom frem. Så va det jo kø. Men ikke så lang da :o)
Da vi va ferdig, va klokka over. Så egentlig skulla vi ha starta. Men dæm starta jo ikke uen åss =)

Og sånn typisk.. Så når æ skulla på scenen. Kom sola, skulla tru at det va bra. Men dein va midt i ansiktet mitt. Og æ mysa mot publikum hele tia. Og æ så sikkert litt rar ut (L) Men men -..-

Etter alle konsertan så gikk vi på Mc Donalds å spist. (Lotte skvetta Mc Flurry i øyet sitt.... Sjå bildet... :o))

Resten av helga har vi kosa oss.

- Herre har vært ei topp helg.. :0)

-KJÆM DU/DÅKK PÅ BARNAS SKIDAG I GRANÅSEN?

KLEMZZ LISA <3

4 kommentarer:

Tinee sa...

Heeei Lisa :) <3 Det var kjempefine bilder og så ut som en kjempefin helg. Jeg liker bloggen din kjempegodt, det har jeg vel skrevet før også :) Lurte på om det er OK for deg om jeg låner alle bildene du har med Malin Reitan på, til fansiden min www.mine-idoler.piczo.com Hadde blitt så takknemlig altså! <3 Skal så klart linke bloggen din også! Lykke til på barnas skidag!

Tinee sa...

håper du svarer :)

Anonym sa...

Hei Tinee!
Takk for hilsen!
Det er ok at du låner bildene mine av Malin. Setter pris på om du spør for hver gang, slik at jeg vet hva du låner. :) Og selvsagt er "betalinga" at du linker bloggen min! :)
KLEMZZ LISA <3

Tinee sa...

Tusen takk Lisa:) det var snillt av deg :)