20. jan. 2010

PRØVE, IGJEN...


Hyy, Sweetis(L)

I morgen har jeg prøve, og jeg gruer meg skikkelig!
Det er matteprøven jeg snakket om, halvårsprøve. Har måttet øvd på gangene og alt sammen i HELE dag...
Men kunne nesten alle gangene da, men litt små øving på noen...
Håper det går bra da...
Odd-Arne, mattelærern min har sagt at prøven kommer til å være KJEMPESTOR. Og LANG!
Ca en 6 oppg. fra hvert kapittel og det er noe med 14 kapittel. Så WOW. Den blir lang...
Men men, får håpe jeg har øvd såppas mye at det går greit...

Idag har jeg vært sammen med Malin(etter skolen) Så kom Vilde, Lise og Stine Elise... Vi gikk ut og møtte Emmy. vi var litt ute og snakket. Og Så måtte Malin hjem, fordi hun skulle øve på prøven. Og da tenkte jeg " ånei, jeg har ikke øvd nok til prøve i morgen"
Så da var det bare å si hade til dem, og stikke... Hehe
Så nå sitter jeg her og pugger litt.

- Håper dere har hadd en fin dag...

KLEMZZ LISA!

1 kommentar:

Stine sa...

Vi hadde prøve i matte i overgår!
Gikk egentlig kjempebra, fikk faktisk fikk jeg 65 / 79 :$

Men du er sikkert kjempeflink i matte <3