31. jan. 2010

Dagens Outfit :o)



Heij dere!

Dette er noe jeg ikke har gjort før, men hadde lyst til å prøve det...
Her er det antrekket jeg hadde på meg på skolen i dag.
Og et anna bilde jeg bare tok her i farta...

Bildekvaliteten ble ikke så bra, fordi jeg sto foran et speil, med webben i hånda.. Hiihi=) Og den får meg til å se veldig rød ut i ansiktet. Hehe!!!

- Klærne jeg har på meg er en ganske enkel stil. Men med litt tilbehør blir den veldig stilig...
- svart dungri bukse fra WOW
- T-skjorte fra WOW
- Genser ( Den som er under T-skjorta) Bik Bok
- Tykk strikka buff fra WOW

Uansett, idag har vi hadt sametema. Det var gørrkjedlig... Tegning, høre samiske eventyr. YHHEE...NOT... :o(

Vi skal ha det 2 timer hver dag i denne uka.
- Men idag hadde vi det HELE dagen.
Samiskmusikk ! ! ! Jeg må bare le.. Hehe... Jeg vet ikke helt hva det høres ut som. Men det er faktisk UTOLIG kult/gøy å høre på. Det får meg i godt humør. ;oo))

Senere idag skal jeg til Andrea pia miiihh (L)

- Men vi blogges !

KLEMZZ Lisa ;*)

PS: Jeg så en ting, og det var at datoen er feil, dette innlegget er egentlig 1.feb og ikke 31 eller 30 Jan... Bare så det er klart...

Ingen kommentarer: