17. aug. 2013

siste lørdag i ferien

Nei, nei, nei, NEI!!!!! Ah, jeg hater tanken på at dette er den siste lørdagen i ferien. Utrolig kjipt å tenke på at om under 2 døgn sitter jeg skolebenken igjen.. Dette året blir da mitt siste år på ungdomsskolen, dermed også det som teller mest. Hjelp! Vet det kommer til å bli mye hardt arbeid og stress. Men, det skal jeg nok klare! 
Uansett, nå skal jeg rydde litt på rommet før jeg setter meg ned for å lese det nye Style-magasinet. 
God helg videre! :) 




Fikk foresten en hentelapp i posten idag (elsker å få de, hehe). Jeg bestilte en Green Day hettegenser for ikke lenge siden, husker dessverre ikke helt hvilken nettside det var. Meeeeen, jeg ELSKER DEN!! Perfectooo





Skrifta er mye grønnere i virkeligheten, men bare redigeringen som gjør den litt lysere.

Ingen kommentarer: